نام آبدانان در شاخ شمیران جاودانه شد

یادواره شهدای گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) و ۲۲۰ شهید شهرستان آبدانان برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: رشادت رزمندگان همیشه پیروز لشکر امیرالمؤمنین (ع) و گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) و مردم آبدانان برای همیشه بر بلندای شاخ شمیران جاودانه است.

به گزارش ستاد کنگره 3000 هزار شهید استان ایلام و به نقل از خبرگزاری ایلام بیدار، سردار جمال شاکرمی روز ۱۸ اسفندماه در یادواره شهدای گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) و ۲۲۰ شهید شهرستان آبدانان که در آبدانان برگزار شد، گفت: مردم شریف آبدانان در بزنگاه‌های تاریخی کشور و انقلاب همیشه پای‌کار بوده و این مهم در دوران ۸ سال دفاع مقدس به‌خوبی مشهود بود. 
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان کرد: این شهرستان بزرگ بعد از دفاع مقدس در حوزه علم نیز حرفی برای گفتن داشته و دانشمند شهید هسته‌ای کشور شهید رضایی‌نژاد نمونه‌ای بود که دشمن تاب آنرا نداشت.

وی یادآور شد: با شهادت شهید داریوش رضایی‌نژاد نام آبدانان برای همیشه بر سینه ایران اسلامی حک شد.

شاکرمی تصریح کرد: مردم ایثارگر با مأیوس کردن نقشه شوم دشمنان با این تجمع عظیم این پیام را مخابره کردند که آبدانان همیشه تاریخ مظهر از خودگذشتگی و مردانگی بوده و هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست نخواهند کشید. 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: دشمنان سیگنال اقدامات انقلابی مردم آبدانان را دریافت کرده و هیچگاه جرئت دست‌درازی را نخواهد داشت. 

وی گفت: مسئولین نیز باید به‌خوبی پیام این مردم را دریافت کنند و با حل مشکلات منطقه اعم از بیکاری و زیرساخت‌ها، بیش از گذشته در خدمتگزاری این مردمان بزرگ باشند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان اظهار کرد: رشادت رزمندگان همیشه پیروز لشکر امیرالمؤمنین (ع) و گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) برای همیشه بر بلندای شاخ شمیران جاودانه است. مردم آبدانان در عملیات والفجر ۱۰ و آزادسازی ارتفاعات شاخ شمیران با تقدیم ۱۷ جوان رعنا نقش مهم و پررنگی در حماسه عظیم داشتند.

مرتبط

کنگره ۳۰۰۰ شهید ایلام باید گویای مجاهدت‌های مردم استان در دفاع مقدس باشد           استاندار ایلام گفت: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به گونه ای برگزار شود که علاوه بر معرفی رشادت های شهدا، جانبازان و مردمان این دیار ، استان ایلام را بخوبی در کشور معرفی کند. "محمد...

شهید علیرضا اینانلو

        نام و نام خانوادگی:  علیرضا اینانلو         نام پدر: ناصر         تاریخ تولد :  30 شهریورماه 1348         محل تولد: سرپل ذهاب کرمانشاه         شغل : نظامی          وضعیت تأهل: مجرد         مسئولیت: تخریب چی         عضویت: پاسدار          تاریخ شهادت : 27...

سردار شهید مرتضی ساده میری

[foogallery id="1181"]

عملیات‌های گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در محدوده‌ی استان ایلام

عملیات‌های گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در محدوده‌ی استان ایلام با گسترش و تداوم جنگ، گروهک منافقین تمام توان تجهیزاتی، اطلاعاتی و انسانی خود را جهت ضربه زدن به ایران، در اختیار عراق گذاشت. به دلیل شناخت زبانی و ارتباط با داخل، در امر جاسوسی فعالیت‌های بسیار زیادی...

گشت شهیدکوه پیکر (گشت ثارالله)

گشت شهیدکوه پیکر (گشت ثارالله) در پی تداوم اقدمات ناجوانمردانه‌ی گروهک فرسان و به خطر افتادن امنیت جاده‌ها و مرزها، لزوم شناسایی و رفع ناامنی و مقابله با این گونه تحرکات سبب شد که در تیپ حضرت امیرالمؤمنین(ع) یک گروهان چریکی جهت مقابله با این اقدامات شکل گیرد. از سوی...

بیان دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید.

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *